söndag 28 juli 2013

Varmt...

Idag är det varmt, liksom det har varit ganska länge nu.
Men idag ligger inte solen på lika skoningslöst i alla fall.
Jag har legat i hammocken och läst trädgårdstidningar som jag fick av svägerskan igår.
Och så har jag fotograferat lite.


Echinacea 'Virgin', som jag så lyckosamt hittade på mässan i våras.
Jag bara älskar den här grön-vita kombinationen!
Passar perfekt i min vita rabatt.


En av årets nya dagliljor, 'Blizzard Bay', har slagit ut.


Är den inte alldeles fantastisk med den här gula spetskanten?

Snart dags för kaffe och kladdkaka med knäcktäcke,
det är ju trevligt när det blir lite smarrigt över efter en bjudning!

Receptet finns här om du vill smaka.

Ha det fint!

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Vad fin den vita solhatten är, är på jakt efteren. Det där fikat lät smarrigt. Tack för receptet. Kraaam Pia