torsdag 13 december 2012

Höstpyntsvinnaren

Ojojoj vad segt det är ibland!
Jag har ju lovat en utlottning bland alla bidrag i min höstpyntslänksamling,
och äääntligen har jag fått det gjort.

44 bidrag var det när hösten tog slut, och bland dessa har jag dragit en vinnare, 
som får en ljushållare som jag designat själv.


Idén fick jag från min PTI (Personliga TrädgårdsInspiratör) och svägerska Helena.
Hon ville ha några ljushållare och tyckte att jag skulle göra det med den aluminiumtråd jag gjorde mina keltiskinspirerade julgranshängen med på Acchleja-pysslet.
Den är gjord för att hängas på en gren,
men jag lämnar ingen stadighetsgaranti, och definitivt ingen stormgaranti!



Hon hade en modell som jag fick utgå från, 
och så föreslog hon att jag skulle göra ett avslut i form av nåt keltiskt.
Och det gjorde jag.

Så nu ligger en ljushållare här och väntar spänt på att få åka hem till någon av alla fina höstpyntslänkare...
Och vinnaren blev nr. 20, det vill säga Tårtor och trädgård.
Grattis! 
Meddela mig din adress, så skickar jag ljushållaren till dig.
carbeagus@gmail.com

Jag hade gärna gjort en utlottning bland alla er som länkade till min länksamling, 
även utan att bidra, men jag hittade tyvärr inget sätt att hitta alla länkar.
Hur som helst får ni mitt hjärtinnerliga tack!
Det var roligt att se att min lilla samling kunde nå ut så långt.

Fick förresten se att Ernst har en liknande ljushållare, fast större, på gång,
men jag var faktiskt före! ;-)

Ha det fint!



Inga kommentarer: